دیجی‌کالا روزانه حدود ۳۰۰ هزار محصول را پردازش می‌کند اما چگونه می‌تواند این رقم را به شکل انفجاری افزایش دهد؟ یک راه‌حل، ارسال مستقیم کالا از طریق فروشنده برای خریدار است. به این شکل دیگر نیاز نیست فروشندگان محصول را برای دیجی‌کالا ارسال کنند تا دیجی‌کالا نیز سپس محصول را برای خریدار بفرستد. «حامد نواب تهرانی»، مدیر بازرگانی دیجی‌کالا که مسئولیت مارکت پلیس را برعهده دارد، در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کند این قابلیت به شکل آزمایشی در تابستان برای ۲۰۰ فروشنده فعال می‌شود.


تک تاک دیجی‌کالا ,شکل ,محصول ,فروشنده ,خریدار ,می‌کند ,محصول را ,را برای ,برای خریدار ,به شکل ,مارکت پلیسمنبع

تغییرات مهم دیجی‌کالا در سال 99

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

موسسه آموزش حقوقی بلاکچین رودان دانلود شرکت سایبان برقی شاهد اندکی من باب دیگ بخار سورس ربات تلگرام سفارش اینترنتی اتوبوس دربستی لوازم یدکی گریدر کوماتسو کسب و کار codetools7 معرفی دفاتر خدمات ثبتی مطمئن